Informační kontakty


VÝHODY


  • DOPRAVA PO CELE ČR ZDARMA!!!
  • Poskytnutí samotné realizace zakázky
  • 3D návrh při realizaci zdarma
  • Nejkvalitnější produkty na českém trhu

Obchodní podmínky

TEST!!!

 

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztahy mezi provozovatelem ......... shopu www.shop-pp.cz(dále jen „prodávající“) a jeho zákazníky (dále jen „kupující“). Kupujícím se dle těchto podmínek rozumí zákazník, který se zaregistruje do systému prodávajícího a poskytne prodávajícímu osobní údaje nutné k vyřízení jeho objednávky. Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné. Před objednáním zboží si pozorně přečtěte tyto podmínky, objednáním zboží s těmito podmínkami vyslovujete svůj souhlas.

REGISTRACE ZÁKAZNÍKA A OBJEDNANÉ ZBOŽÍ

Zboží z našeho eshopu lze bez problémů nakupovat bez registrace formou emailu. Registrovaný zákazník ovšem získává řadu výhod. Po úspěšné registraci může nakupovat prostřednictvím e-shopu 24 hodin denně 365 dnů v roce v pohodlí svého domova podle jednotlivých kategorií a dalšího členění přidáváním do košíku a následném zaplacení v elektronické pokladně. Nemusí při každém nákupu stále vyplňovat své údaje jako jméno, příjmení, adresu a způsob pro doručení. Přispívá tím k lepší komunikaci mezi sebou a prodávajícím. Díky registraci do systému bude objednávka vždy automaticky obsahovat potřebné kontaktní a fakturační náležitosti a katalogové označení výrobků včetně požadovaného množství. Po úspěšném odeslání objednávky se zobrazí její rekapitulace a na email se odešle potvrzení objednávky.

DODACÍ PODMÍNKY 

Zboží, je skladem a některé i na objednávku. Objednávky se primárně vyřizují kompletně, v případě individuální dohody mezi prodávajícím a kupujícím se bude postupovat i jinak. Zboží se rozváží prostřednictvím přepravních společností. Konkrétní cenová kalkulace včetně poplatku za dopravu je automaticky generována v systému elektronické pokladny. Před převzetím zboží od pracovníka přepravní společnosti je kupující povinen zkontrolovat, zda obal zásilky není zjevně poškozen dopravou. V případě zjevného poškození obalu zásilky je kupující povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. Pokud k poškození zboží opravdu došlo, je kupující povinen ihned na místě požádat pracovníka přepravní společnosti o reklamační zápis a o tomto zápisu nejpozději do 1 pracovního dne informovat prodávajícího emailem. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nelze brát zřetel.